Jag vågar inte ropa hej än...

Hej på er!

När jag vaknade idag kändes faktiskt huvudet lättare! Senast igår sa jag till Robban att jag inte orkar mer, man blir helt dum i huvudet av att ha konstant huvudvärk... Men som sagt, det känns som att det kanske går åt rätt håll, men jag vågar inte ropa hej än!

Min helg var riktigt bra ändå faktiskt, Jenny och Åsa kom hit så lagade vi tapas, och det blev sjuuukt gott! I lördags träffades familjen Frendin i stan för att fira mamma som fyllde 47 år! Hon fick välja ut presenter istället, så fick sånt som hon ville ha :)
På kvällen var det halloweenfest hos Robin och Monica, väldigt lyckat! Synd bara att jag inte kunde hänga med ut på krogen, men det kändes inte så lämpligt med tanke på mitt tillstånd... Lika bra det!

Just nu har jag syrrans vovve Knutte här hemma, han ligger och myser i våran säng ;) Mysigt med lite sällskap tycker jag, tråkigt att vara själv på dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback