Ett steg närmare helgen!

Imorgon är det fredag, men inte vilken fredag som helst! För det första slutar jag 13.15, och för det andra är det fest med jobbet! Det tycker jag låter som bra ingredienser för en lyckad fredag ;)
Direkt efter jobbet imorgon måste jag dock ta itu med ett stoooort problem. Nämligen innehållet i min garderob, som för närvarande inte är speciellt tilltalande.

Jag måste även fundera ut vad jag ska dricka om det ska förfestas och så... Nåja, det får bli morgondagens bekymmer!

Förresten, har ni tänkt på att Phil Collins äldre låtar (typ åttiotal) är rätt bra ändå? Jag tänker på till exempel "
Sussudio", "Don't lose my number", "You can't hurry love" och så vidare. (bara en liten parentes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback