Voltaren

Hej på er!

Det verkar som att jag har fått en riktigt envis huvudvärk denna gången! Som tur är så är ju min kära mor receptarie och har stenkoll på läkemedel, så jag åkte och köpte Voltaren-kapslar denna gång, får hoppas på bra resultat!

Ännu bättre är att syrran inte börjar jobba förrän 16 idag och hon skulle ändå iväg en sväng, så jag slapp köra bil, skönt! Fick handlat lite mat med, kylen ekade tomt imorse...

Såg även att min kära vän
Jenny hade bytt bloggadress, så nu har jag ändrat bland mina länkar också :)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Mafur får komma och hjälpa farmor med bloggen. Html koder och skit, fattar ingenting!

Postat av: Madde

självklart! :)

2010-10-27 @ 12:06:26
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback