Details

God morgon!

Eller ja, jag har faktiskt varit upp sen 05.30, eftersom jag inte har fått något uppdrag för dagen och då ska man vara "startklar" så att det bara är att bege sig.
För övrigt så är detta min sista dagManpower! Jag har istället blivit erbjuden jobb på ENS (där jag mestadels jobbat via Manpower), så nu lämnar jag bemanningsbranschen och går mot fasta scheman och säkrare anställning!

Nu under morgonen har jag gått och småpillat lite här hemma, städat i ordning, tömt diskmaskinen m.m. Jag passade även på att fota lite av mina favoritdetaljer just nu : )

1+2. coola LP-ramar från Urban Outfitters innehållande mina absoluta favoriter!, salladsskål från Jellybean, Kivilyktor. 3. bricka från Anna Viktoria. 4. underbar gammal kaffeburk från Erik Kold.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback