Jag som inte har gröna fingrar...

Jag har börjat fundera på att odla egna kryddor här hemma, typ mynta, basilika osv. Mitt köksfönster är jättebra, fönsterbrädan är djup och det är ljust och fint. Problemet är bara att jag inte har gröna fingrar överhuvudtaget! Jag har nästan bara plastväxter här hemma. Jag får nog prata lite med min kära farmor tror jag, eller om någon av er har något bra tips! : )

Sen funderar jag på om man kan ha smultron på balkongen? Det hade ju varit hur bra som helst, och gott framförallt!


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Coolt!



Jag tänkte försöka odla lite ute i pallkragar. Jag har verkligen inte heller gröna fingrar, men man får testa sig fram!



Tack för den fina kommentaren i bloggen. Kul att du gillar den! :)

Postat av: åsoff

vi brukar ha smulton i balkonglådorna. funkar hur bra som helst =) de enda e väl att syrran e jävligt snabb på å sno åt sej bären:P

2011-04-07 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback