Aldrig nöjd

Nu har jag tränat ett tag, "på riktigt" om man säger så. Och det tänker jag fortsätta med! Men frågan som jag ställer mig är, kommer jag någonsin bli nöjd? När jag har nått mitt mål, kommer jag då hitta något nytt som jag inte är nöjd med?

Det är så lätt för alla att säga att man ska acceptera sig själv för den man är. Men det fungerar inte riktigt så! Har man inte accepterat sig själv från första början, kommer man verkligen göra det när man gått ner, blivit mer tränad, fått snyggare hår, blivit brunare, fått vitare tänder och så vidare?
Det är frågan det...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det ligger något i det. Men om jag får säga något, så är det en jävla skillnad! :) Men du var fin innan med, det är du ju alltid! ;)

2011-02-02 @ 14:01:38
Postat av: Madde

haha va gullig du är! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback