Fynd!

Igår var jag och syrran en sväng på Borås Biståndscenter. Det är ungefär som Myrorna fast mycket bättre och billigare! Dom har öppet på onsdagar och lördagar, så åk dit och fynda vett'ja!

Jag hittade i alla fall en röd golvlampa för 40kr, en gul taklampa för 45kr, en kuvertväska för 15kr och fyra sherryglas för 20kr (ej på bild dock).

Robban var inte lika som förtjust som jag över mina fynd, han tyckte att de var fula! Men det skiter faktiskt jag i, för jag gillar dom! Speciellt den röda golvlampan, kommer bli skitsnyggt jämte en ljusgrå soffa som vi förhoppningsvis ska köpa snart ; )

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag köpte ett par blåa cowboyboots på Veras garderob för några veckor sen. En aningens mörkare än din kuvertväska, typ indigoblåa. Fick väl typ samma reaktion av Pierre som du fick av Robban :D Men jag älskar dom! Kommer bli sketasnyggt till svarta stuprör o den svarta skinnpajen att ha på sig lite längre fram :)

2011-02-10 @ 19:04:17
Postat av: Nanna

Så coola!!! Helt underbara!

Din gubbe kommer tänka om när han ser de i sitt esse med den grå soffan :P

Postat av: Madde

haha, killar alltså... dom förstår sig inte på bra smak helt enkelt ;) tycker det låter sjukt najs faktiskt, ballt att färgklicken är skorna! :)

2011-02-11 @ 12:07:13
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback