Ingredienser för att må bra

I julas fick jag en liten anteckningsbok av min kära syster. Hon visste att jag hade problem med att sova för att jag tänkte för mycket, så då gav hon mig den så att jag kunde skriva ner sådant jag tänkte på innan jag gick och la mig. Smart va? Och faktiskt effektivt! Jag sover verkligen mycket bättre nu för tiden.

På en sida har jag radat upp sådana saker som jag vill göra för min egen skull och som får mig att må bra, Madde-grejer helt enkelt;
  • Börja göra egna smycken
  • Lära mig italienska
  • Börja renovera möbler
  • Illustrera mera
  • Gå en matlagningskurs
  • Gå på massa loppisar
  • Skaffa hund (går tyvärr inte än...)
  • Bli en jäkel på att sy
  • Träffa vänner som får mig att må bra


Kommentarer
Postat av: Jejo

Sötnos:) man ska umgås med vänner som ger en energi och inte sådana som tar energi.

Postat av: Mikaela

Detta gör vi tummen upp för! Kör på bara :) Apropå renovera möbler, jag ska ge mig på att slipa o måla ett gammalt skåp med låda upptill som jag fått av mormor o morfar (ska bara få det transporterat hem först). Tanken är att det ska agera förvaring i vardagsrummet. Älskar när man får vara kreativ och skapa. Mer sånt! :)

2011-02-10 @ 10:01:08
Postat av: Madde

ja jejo, det är skönt att jag äntligen har kommit på detta! det är så härligt att både du och åsof är såna, det betyder så mycket!

2011-02-10 @ 10:23:33
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Madde

åh va roligt! jag önskar att jag hade lite mer utrymme för sådant! typ ett varmgarage eller dylikt, då skulle jag köpa maaaassa roliga möbler! :)

2011-02-10 @ 10:24:49
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback