Ännu en tisdag

Hej på er!

Tidigt imorse kom Knutte hem till mig, så vi gick och la oss och myste i sängen en stund. Sedan kom söta Agnes hit och hälsade på medan hennes föräldrar skulle på ultraljud. Så jag har knappast varit ensam idag ; )

Jag känner mig dock lite låst just nu, för bilen blev kvar ute vid stugan... Det var alldeles för halt för att få upp den, så den fick stå kvar helt enkelt. Undra om jag måste vänta ända till våren tills jag kan få hem den? Haha!

Nåja, jag får väl fylla på mitt busskort helt enkelt... Egentligen vill jag inte gynna Västtrafik alls, då jag tycker att de har hutlösa priser och inte bryr sig om folket som bor på landsbygden. De har alltid haft dubbelmoral, de vill ju att alla ska åka kollektivt, men alla som vill kan inte, eftersom de hela tiden drar in bussarna på landsbygden. Fya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback