Bitar från 2010

Jag började jobba på Manpower i mars, och slutade i september för att sedan gå över till ENS.

I april firade jag och R hela 5 år tillsammans.

Fina lilla Agnes föddes 1 maj. Både jag och R tycker om den lilla krabaten sjukt mycket, och är så glada att allt gick bra!

Jag och syrran åkte till Stockholm för att kolla på The Last Bounce.

Syrran och hennes kille flyttade till Borås, det har lyft våran relation väldigt och jag är himla glad över det!

Jag och R åkte på semester till Halmstad i somras och hade det hur mysigt som helst, trots rötet boende ;)

Vi åkte till Varberg med Wille och Terese och hade en toppenhelg!

Underbara vovven Jocke dog i augusti och mitt hjärta gick itu...

Mitt hjärta gick itu ännu en gång när finaste lilla Donna fick en propp...

I november fyllde R 24år, och det firades med fest här hemma som blev sjukt lyckad!

Jag lyckades gå ner ett par kilo i vikt, vilket jag är stolt över!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj, jag kanske också skulle göra en liten nyårssammanfattning. 2010 har ju trots allt varit VÄLDIGT händelserik. På gott och ont...

2011-01-02 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback