Birthday coming up...

Som alla sääääkerligen vet så fyller jag år snart! Närmare bestämt 25 juni, på midsommardagen och allt. Hela 23 år blir jag, det ni! ; ) Det blir dock inget firande förrän helgen efter, eftersom att de flesta är bortresta och har andra planer under midsommarhelgen (inklusive jag själv).

Hur som haver så tänkte jag faktiskt bara önska mig pengar i år. Jag vill nämligen försöka få ihop till ett nytt ojektiv! Det har ju pluppat ut många söta små barn i min närhet (och det är även några på G) som jag gärna vill kunna ta fina bilder på, och det objektivet som jag har nu uppfyller inte mina krav. Vi får se vilket det blir, men det lutar starkt åt det på bilden ovan...

Kommentarer
Postat av: pysseliten

flera av dom gillar jag hitta lite nya med tack vare dig .

Postat av: Dessi - Home and desire

Jag har ju Canons 50mm 1,8 som jag fotar i stort sett ALLT med. Är sjukt nöjd med det! :)

2011-06-25 @ 23:35:06
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Och stort GRATTIS på din dag idag! :)

2011-06-25 @ 23:35:37
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback