Sänggavel från MIO


Sovrummet
är det glömda rummet här hemma. Det är tråkigt och verkligen inte mysigt... Det värsta är väl att vi bara har en 140cm säng. Det funkar just nu, men jag börjar bli sugen på en 180cm... Hur som haver så har jag länge letat runt efter en huvudgavel som skulle kunna passa in. Mina krav har varit att jag ska slippa ha sängbord, just för att det kommer bli för trångt om vi byter upp oss till en 180cm.

Och nu har jag äntligen hittat den! "Smile" heter den och finns på
MIO i svart och vitt. Får jag bestämma så blir det en vit (otippat va?). Den kostar 2390kr, det tycker jag var helt okej pris faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Den är superfin! Har också kikat på den! :)

Postat av: Sofia

Hej! Vad kul att du har hittat till min blogg, nu fick jag ju en till blogg att läsa! :) Har lagt till dig i Bloglovin! :)



Roligt att du gillar min mini-tavelvägg på vår lilla toalett! :)



Den här sänggaveln har jag oxå tittat på, supersnygg!! Just nu lutar det åt att vi ska göra en egen, dock en annan variant.

Kram Sofia.

2011-03-28 @ 22:59:55
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej! Vad kul att du har hittat till min blogg, nu fick jag ju en till blogg att läsa! :) Har lagt till dig i Bloglovin! :)



Roligt att du gillar min mini-tavelvägg på vår lilla toalett! :)



Den här sänggaveln har jag oxå tittat på, supersnygg!! Just nu lutar det åt att vi ska göra en egen, dock en annan variant.

Kram Sofia.

2011-03-28 @ 23:00:57
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej Madde, tack för alla fina kommentarer på min blogg, det värmde! Men jag måste säga, guuud vad snyggt du har det hemma... så din blogg kommer jag välja slaviskt :) du har bra smak:) Ha det fint mvh Lina

2011-03-29 @ 15:29:34
URL: http://lulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback