Snyggt kök i "Köket"

Idag på lunchen passade jag på att smita in till tidningshyllan i mataffären bredvid jobbet. Där såg jag en ny tidning i hyllan, "Köket" Hus och Hem. Bara framsidan gav mig habegär!

Det första köket i tidningen tillhör Jennie och hennes sambo, Jennie har även blogg,
kollijox. Och vilket kök sen! FAAAAAN va snyggt! Efter att ha dreglat över hennes kök var jag tvungen att knappa mig in på hennes blogg också, som även den är riktigt fin och inspirerande!

 

Jag älskar det röda kylskåpet, de röda IKEA-skåpen som är ställda på varandra, alla snygga färgglada prylar och plastgolvet!

 

Självklart la jag även märke till att hon har den mattan som jag har suktat efter länge, och det är mycket riktigt en Pappelina! Märkligt nog har jag inte sett den på deras hemsida än...?



Kommentarer
Postat av: isa

Åhhhhh GALET coolt kök, detaljer som väcker mitt intresse direkt!! Skåpen av super coola. Hur mår du hjärtat??? Har saknat dig!! Jobbar och står i som alltid förstår jag. Du är så duktig!!! Läsa dina söta komentarer i kväll och dom värmde stort!! Tack!! Tycker du är grym på förvarings biten, inte va blygsam. ;) Hoppas du får en super fin helg kramar

Postat av: Dessi - Home and desire

Men mattan har väl funnits ett tag?! Eller? :S

2011-09-04 @ 00:07:02
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback