19 juni

Hade egentligen tänkt åka med mamma in till stan imorse kl. 8.15 för att träna på Friskis gym, men eftersom jag inte somnade förrän typ 3 så hade jag varken ork eller lust. Istället sov jag jag fram till 11, och åt sedan frukost framför teven och kollade på Rachael Ray. Sedan har bara tiden flugit iväg, jag har inte gjort nåt nyttigt, förutom att gå ut med hundarna möjligtvis, sedan har jag spenderat det mesta av tiden framför datorn.

Sen letade jag också desperat på Blocket och i Borås Tidning efter en 2:a som jag och Robban kan flytta till i augusti, men jag hittade ingen, som vanligt. Har ingen tur alls på den fronten.

Mamma kom hem för en liten stund sedan... Jag skulle prata med henne om min födelsedag (25 juni), för farmor har frågat vad jag önskar mig, och när det blir kalas osv. Men det verkar inte som om jag ens FÅR ha kalas. "Det kom ju en massa folk, när du tog studenten, behöver du verkligen fira din fördelsedag då?", "Då måste vi ju stäääääda och baaaka!". Nej, vi skulle inte behöva städa så förbannat jävla mycket om ni istället höll ordning på era jävla grejer! Det rummet som är renast i hela huset är MITT, resten ser ut som en soptipp! Nej, vi behöver väl inte baka allt, vi kan ju köpa lite fika med, eller? "Det blir väääldigt dyrt.".
Okej då för fan, förlåt för att jag finns, och förlåt för att eran DOTTER FYLLER ÅR!
Det spelar väl ingen roll om jag tog studenten nu? Jag fyller ändå år, det är väl också värt att fira?

Jag blir så trött på allt... Och så har jag kommit på att jag kan fruktansvärt elak emellanåt. Jag står knappt ens ut med mig själv när jag tänker på det. Och den som får ta all skit är Robban, jag är ju alltid med honom. Usch, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har hemska humörsvängningar, och de är okontrollerbara! Det är verkligen helt sjukt! Helt seriöst så skulle jag behöva hjälp. Hjälp?

Det känns som det kan förstöra hela vårat förhållande om det forstätter så här (det vore det värsta som skulle kunna hända mig). Vi bråkar nästan varje dag numer. Okej, allt är inte mitt fel, faktiskt, men en stor del. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Tessidi

Lilla vännen, självklart ska du fira din födelsedag trotts studenten. Det går ju inte välja bort det ena eller det andra. Så grattis i förskott så hoppas jag att du slutar vara så elak, mot dig själv (och sen de andra) först och främst och tar itu med det som beskymrar dig. Kram Therése

2007-06-19 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback