Ål bajj maj sälf

Ska spendera denna fredagskväll ål bajj maj sälf faktiskt. Robban åkte ner till Varberg direkt efter jobbet tidigare idag och ska stanna där tills på söndag. Så jag tänkte mysa till det lite med lite rött vin och ost, och kanske nån tjejig film om inte det är något bra på tv:n ikväll.

Imorgon blir det kul, då ska vi minsann fira Linda hemma hos mig, bara brudar! Sedan blir det utgång, förhoppningsvis till Harry's :)
Fast innan det måste jag städa röven av mig, det ser ut som ett bombnedslag! Får ju städa allting själv också, eftersom jag inte fick nån hjälp innan en viss person åkte iväg...

Nåja, om du har tråkigt ikväll så kan du ju alltid komma och leka med mig, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback