Fräscha upp i iTunes bibblan

Ni vet, man har hela datorn full med en massa låtar, men ändå så hittar man inte en enda som man vill lyssna på! Alla är liksom uttjatade, då ska man göra som jag gör nu, fylla på!
Sitter här och går igenom en hel drös med låtar, gamla godingar från när man var liten, härliga sommarplågor, partylåtar, you name it!
image49
Ett litet smakprov från min nya spellista:
Ted Gärdestad - Satellit
Tracy Chapman - Talking about revolution
Maria Carey - We belong togheter
Graaf - You got what I want
 (gammal goding som jag lyssnade på i lågstadiet haha!)
Mike and the Mechanics - Looking back over my shoulder  (personlig favvo)
Pink - Just like a pill
Charles and Eddie - Would I lie to you?
  (personlig favvo)
Toto - Africa
Jermaine Stewart - We don't have to take our clothes off
  (grym gammal partylåt!)
David Bowie - Life on mars
...med flera!

Yes, någon låt som kanske passar någon, vem vet ;) Tycker personligen att musiken var bättre förr, hehe ;)

Nä, nu ska jag sätta mig i min ensamhet och kolla på en film (kanske Hairspray?) och käka dom nya ostbågarna från Estrella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback