Lugna gatan...

...ja, här var det allt lugnt må jag säga! Sitter och väntar på att Åsa ska komma hit så vi kan gå på fika :) Ska nog käka en liten hallon/björnbärs-yoghurt + en kiwi, yummy!

Vi ska ju åka till Varberg idag, med Robbans föräldrar, så dom ska hämta mig direkt efter jobbet. Det allra bästa hade ju varit om jag hade kunnat gå tidigare idag, men det är redan så många har schemalagt sig tidigt idag så jag tror inte det kommer gå... Men men...

Haha, jag är så bra på att planera ibland alltså, igår kväll kom jag på vid typ tiotiden att jag skulle packa inför helgen ;P Som vanligt när jag packar så kan man tro att jag vara borta ett helt år, när det bara är en helg. Jag är ruskigt dålig på att välja bort grejer så det slutar alltid med att väskan är överfull...

Nåja, vi får väl se om jag lyckas bli en pepparkaka nu då, ska ju trots allt bli rekordvarmt denna helg ;) Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback