Orka!

Haha, jag orkar egentligen inte skriva ett piss idag, men jag får ändå vänta tills "Äntligen hemma" börjar så...

Har iallafall hunnit med att sola med Åsa efter jobbet idag, plus att jag lyckades hitta ett par vita tygskor på H&M i min storlek, jääää! Ja, just det, efter solningen gick vi och köpte sushi (har aldrg ätit det innan) på Futomaki eller vad fan det heter, och satte oss sen i parken och käka :) Myspys!

Aaa just det, en grej till hehe :) Jag, Robban, Mattias och Cicci ska åka till Stockholm i 1-4 juli! Bokade vandrarhem på Södermalm idag faktiskt :) Ska bli riktigt kul, gå på Skansen, Gröna Lund, Stureplan och allt. Sen passade det sig så att den 2:e juli spelar Elfsborg mot Djurgården, så den matchen kanske vi ska se med. Eller ja, jag och Cicci kanske shoppar och dricker drinkar så länge ;)

Nåja, nu blir det "Äntligen hemma"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback