Vart hos mamsi & pappsi...

Kom hem för en liten stund sedan, har varit hos mamma och pappa och hälsat på en sväng idag :) Myste med mina små älsklingsvovvar <3 och övningskörde lite :)
God mat fick jag med! Grillad kycklig, hasselbackpotatis och sallad. Efter maten bjöds det även på mammas berömda cappuccino, hon är en riktig jäkel på det ;)
Hade dock inte kameran med mig denna gång, så det blev inga gulliga bilder på vovvarna, men det får vi ta nästa helg, för då är det minsann Mors dag!

Kollade förresten på Hairspray igår, helt okej film, lite gullig så där, men det var allt en riktig tur att jag kollade på den själv, för Robban hade nog velat stänga av den efter fem minuter... haha!

Nåja, nu ska jag ta itu med vårat "lilla" berg med disk, mycket roligt :P

image53
Hittade en bild från 3 maj som jag hade glömt bort, det var då vi skulle fira Lindas
20-års dag, men det blev väl ganska misslyckat skulle jag vilja påstå...



Spelas just nu:
Mauro Scocco - En sång för alla dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback