Fan också...

Jag kan summera eftermiddagen med ett ord. Fan.
Direkt efter jobbet stack jag till Sjöbo för att möta upp pappa och Robban, och hämta släpet på Shell. Vi gav oss iväg strax därefter, och det verkade gå som smort! Men, vi skulle bara lämna tllbaka en "taklift" på Beijer, sen skulle det bli IKEA för hela slanten...
Alla tre tycker att bilen (pappas) låter konstigt... Vi stannar till vid macken jämte Lusharpan, och kollar igenom bilen. Hittar inget. Fortsätter köra mot Beijer, och efter det mot motorvägen. Bilen låter fortfarande konstigt.
Givetvis dör bilen i korsningen vid Sussies Smörgåsbutik, men vi hade tur och kunde rulla åt sidan till en busshållplats...
Det blev med andra ord inget IKEA för våran del idag...

Men! Vi tänkte göra ett nytt försök imorgon (dock med en annan bil, så håll tummarna!).

Sååå just nu sitter jag vid Wille och Tereses laptop och skriver... Wille ringde och frågade om vi var sugna på plättar och kaffe... Mmmmm! Vem tackar nej till det?! Mohahaha, inte jaaaag!

Naaae... Det är väl dags att bege sig hemåt... Jag fick ett abrupt uppvaknande igår när jag kom på att det bara är tre veckor kvar tills vi flyttar... Gaaaaah!

Kommentarer
Postat av: thkl

Shit vilken otur, men gott med plättar :-) Bättre tur imorgon!!!

2009-04-07 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback