In the summertime

Vilket väääääder!
Detta är ju helt fantastiskt! Härligt med en solig och fin påskafton :) Det tycker jag att vi förtjänar, eller hur?

Mmmm, för övrigt så mår jag som jag förtjänar idag... Lite halvtjyvis sådär... Men huvudvärken är borta nu i alla fall, jag trodde på största allvar att huvudet skulle sprängas föut! Får lite dåligt samvete samtidigt... För just nu är Robban och lägenheten och jobbar på, medans jag sitter här och är bakis.

Just det ja, jag var ju på 80-tals partaj igår med Jenny och Johanna, sjukt kul! (bilder kommer) Det blev dock ett väldigt konstig slut på kvällen. Just som vi höll på att dansa som värst så började dom släcka ner, så det var bara att gå hem. Lika bra det i och för sig.

Nä, jag måste springa iväg till Pilens snart, ska göra en sallad som vi ska ha med oss till Robbans föräldrar ikväll.
Glad Påsk förresten!

(lyssnar på Mungo Jerrys - In the summertime just nu, passar hur bra som helst idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback