Onsdag...

Idag är det onsdag. Vad tycker vi om detta?
Blä? Jippi? Eller bara ...? Jag är nog mer för ... Uscha, fast jag är bra trött idag. Jag har haft en liten smygande huvudvärk hela dagen, fast den har egentligen aldrig brutit ut.

Nåväl, idag ska det jobbas i lägenheten (som alla andra dagar), jag ska måla färdigt i "lill-hallen", kanske måla några lister, kanske åka en sväng till Lusharpan och slänga skräp, och sen kaaaanske vi hinner börja spackla i sovrummet!
För alltså, bara så ni vet, så är det faktiskt bara två veckor kvar tills vi ska flytta... Det börjar brinna i knutarna.
Fast det som jag är mest oroad över är vår nuvarande lägenhet, som ska tömmas och städas.
Men va fan, det fixar vi!

Just det ja, jag ska försöka att komma ihåg och ta nya bilder, och sen kaaaanske jag lägger upp några ikväll.
See yaaa!

(update: jo det är ju faktiskt onsdag idag, haha, bra koll jag har!)


Kommentarer
Postat av: Jejo

Är det inte onsdag idag?

Postat av: rickard

är det mycket jobb med lägenheten än?

2009-04-17 @ 09:44:54
Postat av: Madde

jo, det har varit en hel del faktiskt... men nu är det "värsta" över, så vi har "bara" sovrummet och kontoret kvar, haha!

men det är ju verkligen värt det! :)

allt bra med dig annars? bloggar du på din gamla blogg än förresten?

2009-04-17 @ 13:29:32
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback