Okej, detta börjar bli deprimerande...

Alla klagar på vädret nu för tiden, så då ska jag också göra det! Men det är befogat, för sånt här pissväder kan man verkligen leva utan... *suck* Det blir liksom aldrig ljust ute, det är så där halvgrått hela dagen, ända tills det blir kväll får då blir det svartare än svartast.
Men det finns faktiskt en positiv sak! I helgen är det 1:a advent och då kan man börja pynta lite! :) Kom på att jag behöver fler ljusstakar...

Tragiskt nog så är jag fortfarande "mellan två jobb", och jag kan väl erkänna att jag inte har lagt ner min själ i det hela, men det börjar ju bli dags nu! Igår var jag hos min jobbcoach och när jag kom hem så var jag ruskigt taggad och inspirerad att söka jobb! Men... Vi formaterade om datorn i helgen=inget Word installerat. Där sket det sig kan man säga. Ska se om Robban orkar fixa det efter jobbet idag kanske...

Nu ska jag ta och sätta igång diskmaskinen och fixa en kopp kaffe, håll till goda med mina bra-iga låtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback