Sovrumstankar...

För tillfället är sovrummet katastrofalt tråkigt och omysigt! Även om vi inte har planerat att göra nåt åt det riktigt än, så kan jag ju inte låta bli att surfa runt efter inspiration ;)
En sak har jag klart för mig, och det är att vi bara ska ha en huvudgavel. Och i den ska det gärna vara förvaring av något slag, eftersom vårat sovrum är ganska litet.

bild 1: Huvudgavel från Ellos (har även hört att Sängjätten har den), väldigt snygg. Dock är jag tveksam till "fönstren"?

bild 2: Huvudgavel Brimnes från IKEA. Väldigt snygg. Jag gillar att det inte sticker ut några hyllplan på sidan om själva sängen, sparar en del plats på så vis. Vet bara inte om det är våran stil?

Kommentarer
Postat av: Jejo

Jag har också kollat på den från Ikea. Gillar idén med att skippa sidobord. Jag vill också ha den sängen med förvaring under, men tror inte vi kan ha det i vårt pyttelilla sovrum, vi kan nog inte dra ut lådorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback