Alla hjärtans dag idag!

Man kanske inte kan påstå att vi har firat Alla Hjärtans Dag på ett traditionellt vis idag, men jag tycker att dagen har varit toppen ändå!
Eftersom att vi var uppe sent igår så blev det sovmorgon idag. Sedan åt vi tacos till brunch, sedan åkte vi till stan med Mattis och Cicci för att fika gudomligt gott på Café Viskan! Sedan fick det även bli en timmas bowlingPoolhouse, så himla kul!

Till min stora lycka hittade jag ett par limegröna kuddar på Åhléns idag med, 2 för 149:- skulle det vara, men jag hade även en värdecheck på 50:- så det blev billigt som attan ; ) Gillas!
När vi sen kom hem fick jag mig ett litet städryck, jag har länge varit trött på hur rörig vår Expedit-hylla har varit i vardagsrummet, så jag tyckte att det var dags att göra något åt saken! Dock vill jag antingen ha fler skåp eller några fina vita korgar på den nedre raden, men lite bättre blev det allt!


min fina nya limegröna kuddar!


Expedit-hyllan före...

...och efter


Kommentarer
Postat av: Cicci

Så fint det blev!

Tack för idag. Kramar

2010-02-14 @ 21:09:13
Postat av: Madde

tack själv, det var alldeles förträffligt! ;)

Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vilka härligt läckra limegröna kuddar! Verkligen snyggt! Kram Emmy

2010-02-16 @ 11:05:10
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback