Söndag

Efter många timmar på både IKEA Bäckebol och IKEA Kållered, och en hel del ihopskruvande av möbler gör sig tröttheten påmind... Det känns att jag inte har haft någon helg.
Dessvärre har vi bara hunnit skruva ihop en enda byrå idag (det tog lite längre tid än vi trodde), så vi får göra resten imorgon helt enkelt!

Jag tog några före-bilder på vårat för tillfället katastrofala sovrum, för att kunna se den stora skillnaden som förhoppningsvis blir riktigt bra :) Dock hade de inte den fina randiga mattan kvar på IKEA, den var visst slut överallt, lite synd. Får se om jag hittar nån liknande eller om de kanske får in den snart igen.

Imorgon har jag bestämt att jag förtjänar en rejäl sovmorgon, heeeelt utan väckarklocka och måsten! Kanske till och med får bli frulle i sängen? ; )

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tittar gärna på lite för- och efter-bilder, härligt med lite inspiration :) Frukost i sängen i morron bitti gör du jäkligt rätt i när du har förvärvsarbetat hela helgen :D

2010-02-28 @ 21:18:15
Postat av: Cicci

Har dom stegar på IKEA som dom har på ränder å tränder?

2010-03-01 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback