Gräjt!

Tänk vad ens humör kan tvärvända så fort man får veta nåt väldigt roligt!
Idag på jobbet hade jag grymt ont i ryggen (har fortfarande iofs) och bara längtade efter att få komma hem. På rasten ringde jag Robban, och mitt lönekuvert hade visst kommit. Och gissa om summan var en trevlig överraskning?! Göööött!

För övrigt så satt jag igår och kikade runt på en grupp på Facebook där jag är medlem. Den heter "Blinka för helvete!". Passar mig väldans bra eftersom jag stör mig fruuuuktansvärt på när folk inte blinkar. Nu till saken. Idag när jag skulle köra hem från jobbet hamnade jag bakom en bilförare... Denne blinkade inte i en enda rondell (av 3 möjliga) och körde dessutom över en heldragen linje (?!). Så, jag testade att i den 4:e rondellen blinka med helljusen när denne inte blinkade då heller, och vet ni vad? Efter det så blinkade personen i fråga varje gång den skulle ; )

Imorgon ska jag ääääntligen på jobba tidigt, 7-16! Härligt med tanke på att det är fredag också! Och inte nog med det så ska vi ha lite tacomys med Wille och Terese imorgon kväll, kanske blir det så att vi korkar upp en flarra med vin också? Vem vet ; )

Kommentarer
Postat av: Anki

HAHA! först när jag läste det så trodde jag att det var blinka som med ögonen!

Min hjärna tänker inte i körkortsbanor...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback