15 mars

Idag var det oootroligt segt att gå upp. Jag sover så himla skönt i Robbans säng, den är mycket skönare än min, så hemma har jag aldrig några större problem att komma upp. Jag fick ila iväg utan frukost, sminkning och hår går före, haha! Och ja, jag menar allvar. Jag köper hellre lite frukost i cafeterian sedan, än att gå utan smink och se ut som ett vrak.

Idag skulle vi redovisa våra hemsidor som vi gjort i Flash, och för min del gick det bra. Jag fick VG i slutbetyg i Multimedia B, jag är med andra ord väldigt stolt, eftersom jag har hatat den kursen ända från början! Det känns skönt att äääntligen få slippa Multimedia och Torgny, och istället få börja med andra halvan av Foto C.

Det var även matteprov idag, och jag hade inga större förväntningar med tanke på det förra provet där mer än halva gruppen fick IG. Men, jag överträffade mig själv, och kom ihåg det allra mesta, och jag kommer åtminstone få G.

Just nu sitter jag och lyssnar på en störtskön låt, Jason Mraz - I'm yours, lyssna på den, du kommer inte att bli besviken! Men nu är det kaffetajm, och då blir havrekakor doppade i choklad till, inte så pjåkigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback