Glöm inte att posta julkorten imorgon!

Imorgon är det sista dagen att posta julkort!
Åtminstone om man vill att de ska komma fram i tid ;) Och det vill man ju! Jag har precis kollat upp alla adresser, så nu är det bara att börja skriva! Det får bli hela 11 julkort i år! Lite lagom sådär... Inte direkt som Wille och Terese som ska skicka 28 julkort i år, haha! Så många har jag aldrig skickat...

Efter att jag har varit duktig och skrivit alla 11 julkort är jag allt värd en kopp té, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på
www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-15 @ 20:38:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback