Let's face it

Det kommer alltid vara så att man kommer sakna vissa i sitt liv. Det vara en människa eller ett djur. Jag saknar Sally väldigt mycket just nu. Eller just nu, det gör jag jämt.

Jag saknar min syster, som bor långt bort.
Jag saknar en del personer som förmodligen aldrig kommer finnas i min närhet igen.
Jag saknar en del personer mer än andra.
Jag saknar att ta en latte och en Delicato-boll med en viss person.

Jag vill verkligen ta vara på de underbara personer som finns i mitt liv just nu. Farmor är utan tvekan en av de personerna, och jag önskar att jag tog mig tid att åka och hälsa på henne oftare. Jag måste skärpa mig.

Jag är otroligt lycklig över att jag har fått träffa så underbara människor på mitt jobb (tänker främst på Jenny och Åsa), jag är lycklig över att Linda finns, jag är lycklig över att min syster och mina föräldrar finns.
Och vad skulle jag göra utan Robban? Min andra hälft, min trygghet i livet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback