Nu börjar nedräkningen

Yes, nu är klockan kvart över fyra, det innebär att det är 45 minuter kvar tills jag slutar. Ska gå en liten sväng på stan tänkte jag, känns inte som någon större idé att gå hem, syrran och hennes kille skulle komma vid halv 6-6 nån gång och då ska vi iväg och handla lite godis och så för ikväll. Sedan blir det badminton!
Efter vi har spelat badminton åker vi till Georges kolgrill och köper med oss mat hem (stans bästa restaurang btw), och så blir lite vin till maten såklart ;)

Ska se om jag orkar ta en sväng till bolaget, det kommer nog vara grymt mycket folk idag eftersom det är höstmarknad i stan... Jag tänkte göra lite drinkar och så ikväll med ;) Just det då behöver jag ju blanddricka! Men det köper vi samtidigt som godiset! Får nog bli ett paket med Piggelinglass också, grymt gott att göra drink på! Både is, drinkpinne och smaksättare på samma gång! :D
Godast är ju Absolut Vodka, Sprite eller 7-up och så då en piggelinglass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback