Underbart att vara hemma igen!

Jag trött. Både fysiskt och psykiskt. Dagen i Göteborg (jag har jobbat på sjukhusapoteket på Sahlgrenska idag) har varit lärorik minst sagt. Dom har ett ganska avancerat system där allstå. Jag vet inte om jag har varit till så stor hjälp idag, men nu i slutet på dagen började jag få grepp om saker och ting.

Visst var det väl kul med lite nytt folk och så, men jag är glad över att jag inte ska vara där så många dagar, fy fan för att pendla 4 timmar om dagen! I morse gick det ju bra, då fick jag ett helt säte för mig själv, men nu på hemvägen fick jag fan sitta mitt i gången! Ryggvärk? Inte jag inte! Dåligt av Västtrafik i alla fall!

Nu ska jag fortsätta med middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback