Vi kör en dagens!

Dagens tillstånd: Värry goood
Dagens borde: Jag ska tydligen diska idag, men jag hade ju tänkt vänta två veckor som Robert brukar göra...
Dagens shopping: Nytt mineralpuder från i.d
Dagens frisyr: "Boll"
Dagens parfym: Paris Hilton
Dagens i-landsprobem: Vad ska man ha på sig ikväll? (alltid lika svårt...)
Dagens klädsel: Bara tråkigt, hoppas på nåt kul till ikväll :)
Dagens planer: Den största planen är att det är apoteksfest ikväll, kul!
Dagens "vill ha": Jag skulle mer än gärna vinna en miljon eller två på lotto eller nåt... Helt okej för mig!
Dagens fundering: Se "dagens klädsel"
Dagens behov: Äta daim
Dagens "vill helst slippa": Diska...
Dagens bästa: Festen ikväll :)
Dagens mat: Idag blir det pizza!
Dagens låt: Lady Gaga - Poker Face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback