Sömnlös natt full med tankar...

Inatt kunde jag verkligen inte sova!
Jag inte vad felet var, men det slutar alltid med att jag ligger och tänker tusenmiljarder tankar och det gör ju inte saken bättre precis... Det som surrade i huvudet mest var vad som är kvar att göra i lägeheten, min jobbsituation (vill helst inte tänka på), skola/plugg, min födelsedag, inflyttningsfest, resan till Danmark, resan till Stockholm och mycket mycket mer... Gaaah! Jag blir tokig! Och nu har jag gått och tänkt på allt detta hela dagen!

Nåja, jag har kommit fram att det bästa nog är att samla alla mina tankar och annat som jag ska komma ihåg i en bok/ett block, så det måste jag köpa snart!

Kommentarer
Postat av: Jejo

Men Mafur, nu får du bli bättre på att uppdatera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback