'ello!

Haha, jag har börjat skriva "ello" överallt nu! Vet ni varför? Om ni har sett sketchen med den döda papegojan, så skriker ju John Cleese "ello Poooolly!!". Man kan säga att jag har blivit skadad... Den sketchen är för övrigt alldeles förträfflig! Nåja.

Vet ni förresten vad jag har kommit på? Att våran hall är fruktansvärt svårmöblerad! Den är så himla smal, så det behövs stor planering för att det ska bli bra... Jag har kikat runt på olika inredningsbloggar och även på Styleroom, och jag trooor att vi nästan måste ha såna där skoskåp ni vet. Inget fel med det, men jag hade andra planer egentligen... Det blir nog bra i slutändan! Jag måste bara hitta en snygg tapet också...

Idag har jag förresten varit och fikat med Linda, väldigt trevligt! Det fick bli en liten skinkfralla, en pollybrownie och en vaniljlatte, mums! Det satt där det skulle, hehe ;)
Det blev en rätt sen fika faktiskt, men det är faktiskt mycket mysigare att gå och fika nu när det har blivit lite mörkare :)

Just nu sitter jag och funderar på hur jag skulle kunna göra om bloggen... Är gryyymt trött på den nuvarande designen... Tyvärr så har vi inte installerat Photoshop på datorn ännu, eftersom vi formaterade om den nu i veckan... Men jag ska fjäska lite med Robban och se om han kan hjälpa mig ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback