Bodum Bistro Brödrost


Ibland undrar jag om Bodum någonsin kommer lyckas göra fula saker. Det hade nog varit bra, för jag vill köpa ALLT! Just nu är jag väääääldigt sugen på en brödrost... Först hade jag tänkt mig en röd, men sen såg jag att den fanns i rosa. Om jag inte säger något till sambon om att jag vill ha en rosa borde det gå vägen, haha!

Ni vet det där
avlastningsbordet jag köpte på Myrorna? Jag tänkte måla det så där riktigt, riktigt gult. Då skulle det ju bli såååå snyggt med en rosa brödrost där på, eller hur?!

Jag såg att det skiljer sig en del i priset på dom, från 599-999kr, det är ju ändå 400 spänn! Billigast hittills var danskdesign.nu.

Kommentarer
Postat av: Rosa drömmar

Jag instämmer helt med dig. Bodum har så fina saker. Min brödrost från Bodum Bistro är rosa och jag blir lika glad varje gång jag använder den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback