String pocket

Den senaste tiden har jag funderat på hur det ser ut på våra väggar här hemma. Det jag kom fram till var vitt. Och tomt. Och jävligt tråkigt!

Speciellt vid matbordet. Där har vi en vägg som skulle bli sååå mycket roligare med en gul String pocket. Ju mer jag tänker på det, desto mer övertygad blir jag att det skulle bli hur bra som helst. Gult är också en färg som vi inte har så mycket av här hemma, men som är hiiiimla snyggt!

Jag hade tydligen bara gamla bilder på matplatsen, men bara för att ni ska få se hur det ser på den tomma väggen så lägger jag upp den, även om den inte är så bra ; ) Det är alltså den lilla väggen mellan fönstren som jag menar, just den delen är bland det första man ser när man kommer in i lägenheten. Skulle man inte bli glad om man såg en gul Stringhylla det första man såg? Det tror jag, haha!

 


Kommentarer
Postat av: Jejo

Tycker jag absolut du ska köpa!!

Postat av: Madde - madelajjn

det tycker jag också jejo, dessvärre håller inte robban med mig, haha! ovanligt... får smyga hem en när han inte är hemma ;)

2011-09-06 @ 13:44:12
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

JA! En gul är hur cool som helst! :D

2011-09-06 @ 17:06:20
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ja köp en gul, det tycker jag! Annars får du hitta en gammal och spraya! :)

Kram!

2011-09-06 @ 22:37:58
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback