4 augusti

Det känns tråkigt att må dåligt dagen efter att ha sett världens största och bästa rockband. Och då snackar jag inte om baksmälla, för jag var nykter igår. Det som får mig att må dåligt är att ha varit fast i samma spår hur länge som helst, och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. Eller vi. Fast jag vet åtminstone att jag vill, men du då?
Vi, jag, du, skulle behöva hjälp. Egentligen. För jag vet inte hur vi ska klara det. Och inte heller du.
Jag vill kämpa, jag vill ge allt. Jag är beredd på det, är du?
Vi måste bli ett par igen, och inte bara vara några som hatar varandra. Jag mår så dåligt av detta. Jag vet inte hur du mår, för du säger aldrig något till mig. Hur mår du egentligen? Släpp ut dina känslor, jag vill vara med i ditt liv också!
Du får gärna vara med i mitt liv, fast egentligen så är du mitt liv. Bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas ni löser det. Förmodligen är det bara en period ni är inne i. Jag och Jonas hade en rätt jobbig period då jag var sjukt stressad hela tiden och självklart tog jag ut det över honom så fort något gick emot mig, men vi tog oss igenom det och nu har vi det väldigt bra. Jag kommer alltid att finnas här för dig om du behöver mig, bara så du vet :).

2007-08-10 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback