21 februari

Dagen började inte så bra, jag försov mig och fick stressa som ett skållat troll med att duscha, blåsa håret och göra i ordning mackor. En snabb sminkning hann jag med också.
När jag kommer till lektionen  är Torgny i full gång med att tjööööööta som vanligt. Klassen pratar om varför vi överhuvudtaget ska läsa denna kursen, och vi försöker få Torgny att förstå att vi hellre skulle ha läst Expo med Ulla, istället för att ha Multimedia. Men nej, Multimedia är såååå viktigt, och det finns ju ingen fotograf som enbart håller på med foto, nej nej. Yeah, Grodan Boll.

Jag är trött som en gnu, och lättirriterad för tillfället. Det blir nog bättre sedan när jag fått i mig min macka...

Efter skolan ska jag och mina brudar träna på Friskis, idag blir det gymmet. Igår blev det inget tränat, Mia mådde dåligt och det kan jag verkligen förstå. 
Men före träningen ska vi gå till BT, och så ska vi nog sätta upp de sista affischerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback