17 juli

Haha, jag måste verkligen vara trött nu, jag har inte ens koll på vilken månad det är så jag skrev junli!

Sen undrar jag, är jag hemskt tråkig om jag sammanfattar livet för tillfället som usch? Är jag bitter? Gnällig?
You name it!

Jag känner mig i alla fall inte överdrivet positiv för tillfället... Det enda bra är att jag jobbar och tjänar pengar som jag kan fylla plånkan med. Inte för att det är särskilt kul att jobba från 15-24, med OB på 20%, men men. Sen blir det lite bättre tider i alla fall...
Sedan kommer jag dö snart om jag inte får veta något om lägenheten! Det känns som att det skulle vara det bästa som skulle kunna hända mig och Robban nu. Flytta. Jag har verkligen längtat hur länge som helst. Och nu har det varit tomt på tvåor överallt. Vi har ändå letat ända sen i våras, och vi har fortfarande inte fått någon.

Nä, jag ska nog ta mig en dusch, och gå och lägga mig framför teven. Jag lär ju få vänta på Robban ett tag till, han, Tim och Kenny kollar på teve och spelar spel i storarummet, så det blir till att somna själv...
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback