11 juni

För jag har tagit studenten. för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenten! Fy FAN va jag är bra!

8 juni var datumet, då jag sa ajöken till Viskastrand. Jag kände enbart glädje, det kändes inte alls särskilt
vemodigt. En sak som dock var konstig var att jag var helt totalt förvirrad på lördagen efter, jag fattade ingenting till en början, men sen, insåg jag att det var slut, ingen mer skola. Då kunde jag känna mig lugn och lycklig igen.
Jag blev fullkomligt överöst med blommor, pengar, små nallar, och presenter. Den bästa var min älskade klocka som jag har trånat efter så länge.
Men det roligaste på hela dagen var ändå på flaket. Med min underbara f.d. klass MPFO3. Vi var bara så bäst, helt sjukt kul hade vi! Vi lät mer än en hel jävla lastbil, och vi var 10 snygga fotobrudar. Yääää! Vi skrek oss hesa, och släckte törsten med champagne, groggar, cider och öl. 

Jag har en känsla av att jag knappt kommer träffa några kompisar på hela sommaren... Jag vet inte varför, men det bara känns så. De har annat att prioritera, andra kompisar, jobb, pojkvänner, fester osv. Det känns som att jag är den enda som försöker få med alla på allt. Det är aldrig någon som ringer och försöker få med mig på något... Jag kanske måste påminna folk om att jag finns till? That's the way the cookie crumbles.

Just nu sitter jag oh väntar på att Robban ska komma hem från jobbet, sen ska vi nämligen ner till Almenäs och sola och bada och ha det allmänt jävla gött!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback