12 maj

Idag åkte jag med mormor och Lasse ner till Falkenberg för att kolla på Angelicas konfirmation. Kändes lite tomt att varken mamma, pappa eller syrran var med idag faktiskt... Vi brukar oftast åka allihopa, men alla hade förhinder så det fick bli som det blev...

Jag har haft en fruktansvärt konstig och jobbig huvudvärk i två dagar nu, och mamma misstänker att jag har bihåleinflammation, låter inte så väldans mysigt. Jag blir typ yr och får asont i huvudet om jag rör mig för mycket, särskilt om jag böjer eller så. Så det blir till att åka till farbror doktorn på måndag och knö med alla pensionärer. Jippi!

Wuhu! Snart så kommer Robban, Wille och Terese med pizza! Vi ska heja fram The Ark från tv-soffan ikväll ;)
Senare ska vi käka lite chips, morötter och gurka med dip, mumsigt full i bibblan!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback