14 maj

Helgen började bra. Jag och Robban hade lägenheten för oss själva medans hans päron var i Varberg. På fredagskvällen kom Wille och Terese upp en sväng, och senare också Mattias och Cicci. Vi spelade Guitar Hero, käkade godis och drack någon enstaka öl.

Lördagen var också bra. Det var jättekul! Förutom att The Ark kom på 18:e plats, och det fattar jag fortfarande inte... Vinnarlåten satt vi (jag, Robban, Wille och Terese) och hånskrattade åt, "haha, att hon ens ställer upp, tänk hur alla deras andra låtar måste ha varit, HAHAHAHAA!". Och så går hon och vinner. Det var helt ofattbart. Helt sjukt. Jag blev så arg. Hon var så ful. Jag hatade låten. Usch.
The Ark är fortfarande bäst. Och så gillade jag Ryssland och Finland med.

När jag vaknade på söndagen hade jag grymt ont i magen. Jag hade halsbränna ända från halsen och ner dit magen slutar. Det brände något fruktansvärt. Sedan skulle vi käka frulle, och jag fick i mig tre tuggor innan jag var tvungen att spy. Och ungefär så såg resten av dagen ut för min del. Det enda jag fick se var toalettholkar och svarta påsar...

Idag sov jag till och från ända fram till två ungefär. Robbans mamma var så gullig och hade köpt bubbel-vatten till mig, och senare gjorde hon i ordning te och macka till mig med.

Imorrn måste jag till farbror doktorn, jag skulle ju egentligen åkt dit idag, men eftersom jag mådde såpass dåligt så fick jag skjuta på det. Får se om jag ska till skolan efteråt eller inte, det beror lite på. Men men... Nog med tråkigheter för idag!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback