3 maj

Egentligen skulle jag ha tränat idag, med Sara kl. 8.00. Men nu har Mia smittat mig, så jag har halsont, snuva och huvudvärk. Och egentligen börjar vi inte förrön 10.45 idag, men jag var ju tvungen att åka med mamma 8.30 in till stan, annars skulle jag inte kommit in överhuvudtaget eftersom det inte går några bussar... Men jag kunde ju i alla fall köpa lite grejer på mammas jobb (Apoteket), typ halstabletter och annat mumsigt.

Idag fyller Robbans mamma 45 år, så det blir kalas idag, härligt när jag mår så bra! Det är typiskt att man alltid ska bli sjuk när man inte har tid. Nu är det massor som ska göras i skolan, Nationella Prov i MaB bla. Uscha.

Igår fick vi våra studentmössor! Bättre sent än aldrig i alla fall... Men vi vet fortfarande ingenting om balen, vi vet bara att den ska äga rum den 30 maj. Det känns bra och välplanerat.

Nu tänkte jag börja redigera lite bilder på mina söta kusiner Tilda och Ture som jag tog i studion i måndags. Hoppas att jag kan använda mig av några/någon åtminstone. Man ska ju aldrig fota djur eller barn, för de gör aldrig som man vill. Synd, för det är dom som är sötast!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback