7 maj

Dagen började med att jag först vaknade 05.55 av att Robban skulle springa iväg till jobbet, sedan vaknade jag med jämna mellanrum hela morgonen ända fram till kl 10.30. Jag sover helt otroligt länge, och har gjort det så mycket jag har kunnat ända sen jag blev sjuk. Det känns som att jag behöver all sömn jag kan få...

I alla fall så pallrade jag mig iväg till skolan (iofs en kvart för sent) för att påbörja min underbara tre-timmars historia lektio... Vi kollade på två filmer och hade en diskussion om folkmord. Väldigt upphetsande måste jag säga...

Kl 16.10 hämtade mamma mig utanför skolan, och vi begav oss mot Alingsås där vi skulle hämta min färdig-uppsydda balklänning. En riktigt härlig dag med mensvärk, huvudvärk och förkylning... Men klänningen blev i alla fall perfekt, och jag och mamma har precis valt ut passande smycken.
Pillan ringde och överraskade mig idag, det var allt ett bra tag sedan nu... Synd att det dröjer så mellan gångerna.

Yes yes people, sätt nu på lite Warrant med "Cherry Pie", så blir ni glada vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback