14 september

Samma visa idag igen... Har inget att göra nu heller. Och precis som igår så sitter jag bara och väntar att få äta lunch. Jag blir avlöst om ca 20 minuter, om jag har tur.  Och idag blir det riktig, hemlagad lunch. Alltså tacotallrik från caféet.
Jag vet aldrig hur länge jag kan sitta här heller. Helt plötsligt kan det komma en plocklista, eller så ringer Pip-Larsson, eller så finns det kasserade läkemedel att ta hand om. Så om det skulle bli ett abrupt slut, så vet ni åtminstone varför.

Efter jobbet ska jag köpa lite ost och vindruvor, för ikväll kommer nämligen Linda och Johan och hälsar på! Och då måste man ju ha lite tilltugg till det röda vinet. Om jag hinner ska jag kolla om dom har fått in min mobil på Elgiganten, annars får jag helt enkelt köpa den på Telia. Fast det skulle inte göra så mycket iochförsig.

Hela veckan har jag tänkt på vad skönt det ska bli med sovmorgon på lördag. Men nej. Vi ska nämligen ha möte med jobbet från 10-17, så någon sovmorgon blir det ju inte. Men vi får iallafall betalt för att enbart sitta på en stol, dricka lite kaffe, eventuellt käka lite lunch, så det är väl ganska okej ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback