21 september

Jag har en hemsk och fruktansvärd klump i magen idag. Det gör ont, och får mig att må illa fysiskt och psykiskt. Jag får flashbacks från sånt som aldrig mer vill tänka på. Jag vet iochförsig att det kommer lösa sig. Men det känns ändå grymt jobbigt. Att hålla tillbaka tårarna en hel dag är inte alltid så lätt, men efter idag är det över, tack och lov. Egentligen vill jag inte fylla min blogg med en massa ledsamheter, jag vill hellre skriva roliga saker som gör att folk ler. Men man kan inte alltid göra alla nöjda. Eller hur?

Lunch snart. Jag vet inte riktigt om jag är hungrig. Delvis kanske. Men det ska ändå bli skönt med en paus, även om jag inte har det speciellt stressigt på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du en klump i magen idag? Har det hänt något som inte borde ha hänt?
Vet du, då är vi två som har klumpar i magen, vi kan ha klumpar i magen tillsammans :)
Ring om du vill prata lite! jag har inge bättre för mig ändå...
Puss & Kram gullunge!

2007-09-21 @ 12:50:10
Postat av: Mickis

Hej Madde!
Hoppas du har det bra på jobbet och att fixandet med lägenheten blir till belåtenhet. Lägg upp bilder NU på eran lägenhet, jag älskar att se hur folk har det hemma hos sig :)
Nu sitter jag här äter lite fil.Jag är lite spänd, i morron ska jag på intervju på Manpower. De ringde i onsdags, så nu börjar det lossna här för mig.
Ha det bra..kraaaam

2007-09-23 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback