Talang

Satt och kollade på "Talang" med Robban, Kenny och Tim förut, och där var två boråsare som man kände igen, kul! :) Andreas även kallad "Rosen" har jag uppfattat som en väldigt blyg och tillbakadragen person, men i tv-rutan skötte han sig bra. Emil, bodde på Göta när jagvar liten och vi gick på samma skola i flera år, lustigt att se honom så många år senare :)

Nåja, för att ni ska ha något att skratta åt så lägger jag ut en mycket vacker bild från förra helgen när jag och Linda förfestade här hemma hos mig ;)


image35




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, den bilden kan man ju skratta åt. HAHA :O

2008-04-22 @ 20:00:56
Postat av: Madde svarar: Linda

haha ja verkligen, kul var det allt ;D

Postat av: rickard

ni ser så himla creepy ut... :O
hur är det med dig?

2008-04-27 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback