Hellre för mycket än för lite

Nu när jag förberedde mig för att sitta i sängen med laptopen i knät, kom jag på att jag hade min choklad kvar. Och fanns det några bitar kvar? Jodå, och det var faktiskt inte bara åtta bitar kvar, utan hela tio bitar! Det ni!

Okej, det är väl kanske inte världens mest hälsosamma grej att sitta sent på kvällen och möla i sig choklad, men gott som fan är det iallafall! På tal om hälsosam, så var jag ju och tog prover idag, och det var ju såklart ingenting. Så nu behöver jag inte oroa mig mer! Eller?

Just det, det var ju inte det jag egentligen tänkte skriva om när jag tänkte på hälsosam, utan det var att jag faktiskt måste börja träna. Hur lite jag än vill så vet jag att det blir roligare om bara man har kommit igång. Jag tänkte börja lite mjukt med powerwalks och step-pass. Kanske lite gym med. Ni får hålla koll på mig så att jag håller vad jag lovar också, för här kan det vara ganska mycket snack men ganska liten verkstad... *ähum*

Jag får helt enkelt ladda över Bodywork 3 till iPoden, sen har jag inte så många ursäkter för att inte röra på mig! (den enda jag kan komma på för tillfället är att jag faktiskt inte har någon regnjacka, så det blir ju lite jobbigt att gå ut om det regnar...)

Tandborsten och Fluxen väntar på mig i badrummet, natti!


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, ja jädrigt jobbigt! nice header!

Postat av: cammie

ja,slutet på filmen vart ju helt off ://

2008-08-12 @ 14:17:24
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback