Nu blev man visst ensam...

Alla andra gick möte nu, så här är allt heldött... Kan inte tiden bara gå lite fortare? Hade varit underbart att komma hem och få gosa ner sig i soffan med en kopp thé, helst ska det vara Peach Passion från Berg's i Borås. Det är utan tvekan den mysigaste lilla butiken i stan! Jag köper alltid mitt thé där, och gärna lite av deras chokladtryffel som är helt gudomlig. *mums*

Har en massa grejer att göra efter jobbet (i vanlig ordning). Egentligen vill jag bara hem... Men måste man så måste man! Ett plus är ju att jag har bokat solning ikväll, det är avslappnande! Kanske rentav blir en tupplur ;) hehe

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Josiee

fick bara en blank kommentar?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback